Kardeşler arasında grup sex

Merhaba arkadaşlar anlattığım hikayem tamamen gerçektir. Eğer inanmayacak olanlar olursa vakit kaybetmesinler. Bu sitenin uzun zamandır takipçisiyim geçen ay yaptığım inanılmaz sex maceramı anlatacağım. Ben 19 yaşında 1.80 boyunda esmer yakışıklı bir gencim. Oldukca kültürlü olmamın dışında küçük yaştan beri müzikle ilgileniyorum. Bu sene üniversiteyi kazandım. Ben üniversitedeyken babamın dayısının kızı olan 1.70 boylarında esmer inanılmaz dolgun vucüt hatlarına sahip iri dudaklı özge abla ile anlamsız bir sohbet başladı. 

neredeyse hergün konuşuyorduk. kendisi benden 3 yaş büyük ve üniversiteyi bitip çalışmaya başlamış birisidir. Konuşurken sürekli benden ona gitar çalmamı şarkı söylememi istiyordu. bende tamam yazın gelince bi konser vericem size dye nutuk atıyordum. Bu yaz aynen söylediğim gibi oldu ve beni çağırdılar gittiğimde yazlıklarında erkek

kardeşi ve abisi dahil olmak üzere yaklaşık 15 kişi falan vardı. sanırım birinin doğum günüymüş neyse ben çalıp söylemeye başladım. Ben her parça geçişimde inanılmaz derecede alkışlıyorlardı.

bende yapmamalarını istedim neredeyse beni göklere çıkaracaklardı. 1 saat kadar falan çaldıkdan sonra bıraktım. daha sonra alkolle devam ettik. saat 1.30 olunca neredeyse herkes dağılmıştı. bende gitmek istedim ama özge abla bir türlü bırakmadı bana bişeyler analt diye.bende gerçekten kalmak istiyordum. tamam dedim. abisi evliydi evine gitti bir tek küçük erkek kardeşi ben ve kız kardeşim kalmıştık. onun erkek akrdeşiyle kız kardeşim arasında 1 yaş falan vardı. kız kardeşim özge ablanın odasında uyumaya gitti ve kardeşi de salonda uyuyakalmıştı.özge abla ve ben havuz başına geçip muhabbet etmeye başladık. sevgilim olduğunu biliyordu ama ona sevgilimi sallamadıpımı söyleyip biraz edebiyat yaptım. benim kanımda var her kıza ilgi duyuyorum. daha sonra havuz başında yürümeye başladık. yarım saat dolaştıkdan sonra mutfaga içki almaya gittik. ben kapının girişinde dururken buzdolabının kapağını açıp öyle bir domaldı ki giydiği tişört belinin üstüne çıkıp taytının götünün arasına kaçtığını gördüm.inanılmaz etkilenmiştim. neredeyse 10 sn durdu o şekilde. halbuki biralar buzluktaydı. sonra bana önünü döndü ve parmak ucuna kalkıp \”aradığım şeyi bulamadım dedi\” o sırada gögüsleri inanılmaz sallanmıştı. destekli südyen giymişti ama gögüsleri zaten kendini belli ediyordu.sonra tekrar buzdolabına dönüp yine aynı şekilde domaldı ve belimde bi ağrı varya dedi. nasıl deyince elini beline atıp bak tam burdan dedi. elini versene dedi ve elimi tutup beline koydu ve okşuyormuş gibi yaptı. oof neyse deyip kalktı birayı uzatıp al ablacım ee başka dedi. sonra mutfakta masada oturup konuşmaya devam ettik tam yanıma oturdu. akranlıkda oturalım mı dedi bende olur dedim. ışığı söndürüp geldi kız arkadaşınla sex yapıyor musun dedi. 

evet yapıyordum ama hayır yapmıyoruz dedim. ona göre değil böyle şeyler. nasıl şeylermiş bunlar deyip elini bacağıma attı. bende bilirsin işte kapasite isteyen işler falan dedim. senin kapasiten ne kadar deyince anladım gerisinin geleceğini bilmem sınamak lazım dedi. az önce domaldığında inanılmaz tahrik olduğum için sikim hala taş gibiydi. ve elini sikime attı. kaprimden sıkarak baya iyi herhalde dedi. bende seslenmedim. daha sonra sandalyelerimiz yaklaştırıp birbirimizin dudağına yapıştık. french yaparak deli gibi sevişiyorduk. daha sonra yavaşladık ve üzerindeki tişörtü çıkardı. bende sütyeninin üstünden yavaşca yalamaya başladım. kollarıyla sarılıp beni kendine çekiyordu. sonra südyenini tek hamlede çıkarp gögüslerine inince kapasiten baya iyi görünüyor dedi. bende daha bişey görmedin diyerek uçları sertleşmiş göğüslerini iyice yalamaya başladım. sonra üzerimdeki tişörtü çıkardım o da beni yalamaya başladı. ben göğüslerimi yalatmayı seviyordum o da gögüslerime inip dillemeye başladı. sonra birden kaprime elini atıp sıyırdı ve sikimi ağzına almak için hazırlandı. saçlarını tuttum önce sikimin başını dilleyerek yavaşca ağzına aldı yavaş yavaş tadını çıkara çıkara gittikce aşağılara iniyordu. bende iri göğüslerini elliyordum. sikim ve onun göğüs uçları taş gibi olmuştu. taşaklarıma kadar inip ağzına almaya başladı ben iyice çıldırmıştım. boşalmama ramak kala onu itip sandalyeye oturttum. sonra elinden tutup ayağa kaldırdım ve sandalye ye dizlerini koyarak masaya domalttım. o muazzam götü tam karşımdaydı ve deli gibi parçalamak istiyordum amında dilimi gezdirmeye başladım. götünü avuçlayarak ayırıp ayırıp amını yalıyordum. daha sonra götüne de bir dil atıp orayı da ıslattım dilim amındayken burnum göt deliğine giriyordu tam o sırada tersten de yapalım dedi. bende saçlarını tutup bana bırak dedim. elim saçlarındayken ayağa kaldırıp mutfak tezgahına doğru domallttım. boyu uzun olduğu için ve sanırım bi hayli de tecrübeliydi direk biraz dikilip bacaklarını ayırdı. bende sikimi kayganlaştırıp başıyla amına dolaşmaya başladım iyice çıldırmsını bekliyordum ki tırnaklarını belime geçirip beni kendine çekti. içine girince daha iyi farkettim resmen yanıyordu heryeri su olmuştu. ben götünden tutup gidip gelmeye başladım. 

her gidişimde şak şak diye ses çıkıyor inanılmaz zevke geliyorduk. göğüslerini de sıkıyordum. değişelim mi dedim ? üstüne çıkayım mı dedi. olur dedim bende birden kendimizi salondaki koltukda buldk. ben sırtımı yaslayıp kafamı geri aldım dizlerini koltuağa dayayıp üstüme çıktı. deli gibi sekmeye başladı. ben göğüslerini yalamaya başlamıştım ki birden kardeşinin olmadığını farkettik. çocuk salonda yoktu. televizyonu kapatınca yukardan sesler geldi. ben direk üstüme bişey almadan yukarı koştum bi baktım ki kardeşim busenin inleme sesleri geliyor. ne yapacağımı bilemedim. sonra yanımda kıs kıs gülerek özge abla geldi ve pat diye kapıyı açtı. napıyorsunuz siz diyerek. ama o da çıplaktı. benim aletim söndü tabi. özge abla beni içeri çekti ve bi baktım kardeşim yatağın üzerinde yatmış emre busenin amını yalıyor. neye uğradığımı şaşırdım bişey de diyemiyorum çünkü aynı durumda bende o çocuğun ablasını sikiyorum. buse abii diye toparlanmaya başladı.özge abla da dur bakıyım dedi. madem bu haltı yiyoruz hep birlikte yiycez dedi. bende yok artık dedim. o da e sen beni deli gibi sikerken bi sorun yok dedi ? çocuk benden korkuyordu. özge abla elimi tutup beni yatağa itti. gel bakayım dedi. kardeşim sanki onun dediklerini onaylarmışcasına hiç bişey yapmıyordu üstünü bile giymedi. özge abla kardeşine emre sen bize bira al gel bakalım dedi. çocuk birden fırladı odadan. sonra ben yattığım yerde özge abla gözlerimi kapattı. şimdi sus bakalım dedi. daha sonra bana sakso çekmeye başladı. ama aklımdan atamıyordum. derken taşaklarımda bi dil hissettim. daha sonra sikimin iki ucunda iki dil bana sakso çekmeye başladı. farketmeme rağmen bişey yapmadım iyice hoşuma gitti.bir dakika kadar bu böyle devam ettikten sonra birden tek kişi sakso ekmeye başladı. özge abla elini gözlerimden çekip yanıma geldi. sikime doğru eğildiğimde buse inanılmaz istekli bir şekilde bana sakso çekiyordu. sonra özge abla bak güzel değil mi diyerek dudaklarıma yapıştı. daha sonra emre gelip benim yanıma uzandı. özge abla da ona sakso çekmeye başldı. içkidfen midir bilmem inanılmaz zevk alıyordum. sonra kardeşimin gögüslerini sıkmaya başladım. kardeşim benden 2 yaş küçük ama boyu hemen hemen benim kadar o da inanılmaz derece de seksidir. daha sonra onlar o şekilde uzandı ve ben busenin amını emre de ablasının amını yalamaya başladı. sonra ben oturdum ve buse kucağıma gelip üstüme oturdu abi kızlığımı sana veriyorum dedi ve sikimin üstüne inleyerek yavaş bi şekilde oturdu. 

amına daha önce kimsenin girmediği belliydi ama kan gelmiyordu. o an onu bile düşünmüyordum yavaşca inip kalktıkca amı daha çok sulanıyordu. özge abla eğilip taşaklarımı yalamaya başladı. inanılmaz zevk alıyordum. birayı kafama diktim. sonra özge abla yanıma uzandı ve kardeşi sikini içine sokmaya başladı. o da sik ablacım diye onu kendine çekiyordu. özge abla inanılmaz güzel seksi bir orusbuydu. bir yandan akrdeşim üzerimde sekiyor diğer yandan özge abla benimle öpüşüyordu. kardeşi emre de deli gibi gidip geliyordu. viagra aldığını söyledi ve çekmeceden bitane çıkarıp verdi bende ihtiyacım yok dedim. ama artık boşalmak istiyordum. kız kardeşim inledikce zevke geliyordum.özge abla iyice azmış bi vaziyette boynumu öpüyordu sonra bana göğüslerini yalatmaya başladı. emre bi yandan ablasın sikerken bi yandan da elini kardeşimin götüne atıp sallıyordu. sonra ben iki elimle busenin götünü kavrayıp alttan vurmaya başladım ve iliklerime boşaldım. buse daha hızlı sekmeye başladı üzerimde bende sikimi çıkarıp peçeteye sildim. abi daha fazla sik beni deyince birden tekrar yapmak istedim. tuvalete gidip geliyorum dedim ve çıkıp bi bira daha aldım. döndüğümde emre buseyi sırt üstü yatırıp sikiyordu ve özge abla busenin göğüslerini yalıyordu. benim sikim tekrar kalkmaya başladı ve özge ile buse dudak dudağa öpüşmeye başladılar onu görünce inanılmaz tahrik oldum ve yatağın üstüne çıkıp ikisinin dudakları arasına sikimi soktum ve bana sakso çekmelerini istedim. sonra emre sikini çekip birden peçeteye boşaldı. özge ablada ağzımız boşmu duruyor diyerek espri yaptı. sonra gökhan tuvalete gitti. bende buse sırt üstü yatarken özge ablayı domaltıp busenin üstüne yatırdım. onlar sevişmeye başladı ve önce busenin amına sikimi soktum gidip geldikce daha çok inliyordu. sonra çıkarıp özge ablanın götüne yavaşca sokmaya başladım o da iyice inlemeye başladı derken hepsini o koca götünden içeri sokup deli gibi sikmeye başladım. sonra emre geldi. özge abla kalkıp emrenin önüne domaldı. buse de benim önüme domaldı. buse abi parçalayarak sik beni dedi dudaklarını ısırarak bende sikimi amına soktum. ve gidip gelmeye başladım deli gibi sikiyordum o kadar hızlı vuruyordum ki taşaklarım götüne değince daha çok zevkleniyordum. sonra özge ablanın tahrik olmadığını gördüm. özge abla hadi emre değişin artık dedi. bana koca yaraklı biri lazım deyince. ben çıkardım busenin içinden sikimi ve buna hazır mısın dedim. 

o da koca sikin beni inanılmaz orgazm eiyor hadi sik beni dedi. ben özge ablayı sikerken emre de buseyi sikiyordu. derken ikimizde 10 dk sonra boşaldık. sonra emre salona yatmaya gitti özge abla ben ve buse aynı yatakda çırılçıplak yattık. gece bi ara uyandığımda busenin sikimi yaladığını farkettim. sonra yine üstüme çıkıp abi doyamıyorum sikine diyerek üstümde sektiğini hayal meyal hatırlıyorum içkiden kafa uçmuş olsa gerek. sabah uayndığımızda nedense hemen yatakdan çıkmadık iki tane seksi kızın ortasında yatıyordum. ikisi birden aynı anda boynumu yalayıp hayatımın en güzel gecesiydi dediler. buse abi beni yine sikicek misin diye sordu ? bende sus da kalk hadi dedim. ve 3 gün sonra sevgili gibi bi bara gittik. ve bar tuvaletinde domaltıp buseyi deli gibi siktim. hala arada bir deli gibi sikişiyoruz.

Kardeşler arasında grup sex” üzerine 3 düşünce

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s