Mağazadaki Sarışın Meltem

Selam arkadaşlar bu anlatacaklarım 25 kasım 2010 da çalıştığım yerde başladı… ben alışveriş merkezinde çalışıorum bir mağazada adım naz esmerim 1,66 boyda 53 kiloyum… kısaca, çekici ve tatlı biriyim… söylediğim tarihte mağazada gece çalışması vardı görsel bitakım yenilikler yapılacaktı ve dolayısıyla markanın görsel grubuda oradaydı ve bu grupta meltem adındaki şeker gibi bi kızda vardı ama gerçekten çok ama çok kışkırtıcı tatlı bi kız,kısa sarı saçlar, benim boylarımda ve deli mavi gözleri birazda farklı bi giyim tarzı vardı çoğu görselciler gibi. çalışmalar başladı kabaca ne yapacağımıza karar verildi ve uzun gece sandwiçler yendikten sonra başladı çok işimiz vardı. biz meltemle birlikte yapmamız gereken vitrine başladık mankenlerin şeklinden kıyafetler vitrindeki ıvır zıvıra kadar herşey değişecekti. bir yandan çalışıyoruz aynı zamanda kaynaşıyoruz o gece tanıştık. çok rahat hareket edemediğimiz vitrinde
çokta temas halindeyiz bu sırada. vitrindeki spotlarda benim anlam veremediğim sıcaklığımı dahada körüklüyodu meltemde sıcaktan rahatsızdı benim gibi, biraz derin dekolte ama bol olan tişört ün yakasını kaldırıp göğsüne doğru üflüyodu. benim normalde gözüm bile takılmaması lazım ama resmen kızın göğüslerini görmek istiyodum meltem beni etkilemişti ama inanmıyodum bi kızdan bukadar etkilendiğime ve daha çok heyecanlandım artık vajinam ıslaktı ve o daracık vitrinde meltemle daha sık temas halindeydim artık işin seyri değişti bende meltem mankeni giydirirken tam arkasındayım bende mankeni sabitlemeye çalışıorum tamamen arkasına yaslandım göğüslerimi ve vajinamı hissediyodu artık ama ben yaptıklarıma inanamıyodum çokta tatlı kokuyodu zillim. muhabbet arasında \\\’canım çok güzel kokuyosun\\\’ dedim meltemde \\\’zaten birazdaha çalışırsak böyle üstüste bende seni koklamak isterim canım\\\’ dedi imalı imalı biz saat 3,00 kadar falan çalıştık ve son rütuşları yapıyoruz tabi o saate kadar bi orgazm olmadığımız kaldı dar olan alanı biz dahada daralttık göğüslerimiz popomuz ne kadar diri ikimizde bilioduk artık. oda benden etkilenmişti benim etkilendiğim kadar olmasada. artık iş bitmişti herkes güzegahına göre gruplar halinde evine dönecekti. soyunma odasına eşyalarımı toplamaya gittim meltemde benle geldi, kapıyı kapattım kıyafetimi deiştirmeliyim dedim çok yoruldum yaa falan, meltem direk kalktı canım ben sana yardım ederim dedi ve tişörtümü bel kısmından tuttu hafifçe kasıklarıma doğru parmaklarını gezdirdi bende film koptu meltem seni öpmek istiyorum dedim. kuşum bende bunu bekliyodum dedi arkasını döndü şortunu ve kilotunu birlikte sıyırdı domaldı ve dediki bebeğim arka deliğimi yala…irkildim ve şok oldum ama okadar heyecanlandımki kalbimin sesini duyabiliyodum abartısız. harika deliği ve kapalı bacaklarının arasından şeker gibi görünen amına bakakaldım.. hadii naz dedi. ilk defa böyle bişey olacaktı ve kendime hakim olamadım yalamaya başladım deliğini yalayan bendim 1dk. olmadan orgazm olan ikimizdik heyecanda vajinama parmaklarım dokunduğu anda orgazm oldum bende.. içerden müdürüm seslendi ve ne olduğunu anlamadan

Ben artık lezbiyenim

seks hikayesi , porno , porno hikayesi , her gün güncel porno hikayeler ben şuan 18 yaşında ancak kızım. Adım Seda. Sizlere antalyadan yazıyorum. Basıma gelenler bundan 1 sene evvel hamamda geldi. Hayatımda hiç hamama gitmemiştim annem ve ablamla hamama gitmeye karar verdik. Nasıl ancak yer olduğunu nasıl davranacağımı bilmiyordum. Kabinlere girdik peştamallarımızı giydik ve girdik. Hamamda herkes Havva ana kılığındaydı. Şaşırmış ve ancak o büyüklüğünde da tuhaf olmuştum. Belliki hoşuma gitmişti.Ertesi gün gene aynı hamama amma bu sefer tek basıma gittim. Kapıdaki bayan beni içeri alamayacağını gelin hamamı olduğunu özel olarak tutulduğunu söyledi. Canım aşırı sıkılmıştı. Oradaki ancak bayan onların davetli olduğunu onunla girebileceğimi söyledi. Sevindim onlarla girdim içeri. Kabine girdim peştamalları giydim gene içerisi aynı ancak önceki gün
gibiydi herkes çıplak gibiydi. Ben hemen kapalı mekana gecip perdeyi kapattım. Dışardan şarkılar türküler geliyordu. Çaktırmadan onları dikizleyip mastürbasyon yapıyordum. Sonra içlerinden beni içeri davet eden hanımın yanındaki genç bayanın benim bulunduğum kapalı yere doğru geldiğini gördüm sanki onu görmemiş kabil soyunup sırtımı kapıdan tarafa verdim.Kız pardon kusura bakmayın üzüm getirmiştim dedi. Bende buyur ederek aldım üzümleri ve sohbete başladık. Ben hala çıplaktım. Biliyorum tehlikeli ancak oyun oynuyordum ve sonunun nereye gideceğini bilmiyordum. Üzümleri yerken bacaklarımı ayırarak oturdum oda üzerindeki peştamalı çıkardı. Tanrım İlk defa başka birininkini görüyordum. Bu büyüklüğünde kılsız pürüzsüz olacağını tahmin etmemiştim. Nasıl aldığı sordum ben almana yardım edeyim cevabı beni elan da heyecanlandırdı. Bacaklarımı iyice ayırdı göğüsleri ayaklarıma deyiyordu arada ancak. Uçları pembe ve sertleşmişti tıpkı benimkiler kabil. Sabunu sürerken amıma sanki okşuyor gibiydi. Benimki sulanmaya başlamıştı ve içim ancak tuhaf oluyor sanki gülmek istiyordum. Derken aman ne sulu şeysin ancak türlü köpük durmadı akıp duruyor dedi. Bende utandım dokunca böyle oldu kusura bakma ne yapayım dedim.Çözümünün olduğunu söyledi ve amımı yıkayıp okşamaya başladı. Ses çıkaramıyordum. Sadece izliyordum, hoşuma gidiyordu çünkü. Kısa ancak süre sonra sarsılarak boşaldım. Beni sırt üstü yatırdı 69 pozisyonuna getirdi ve gene amıma köpük sürdü sende bos durma benimkinle oyna dedi. Bende beceriksizce yalıyor ve oynuyordum. Parmağımı sokunca devam et dedi kısık ancak sesle. Demek ki doğru yoldaydım. O bu arada benimkini temizlemiş yalamaya başlamıştı. Okşamasından elan güzeldi yalaması. Parmağını sokunca bakire olduğumu ikaz ettim. Yalamaya devam etti belli ancak süre sonra o da bende zevk sularımızı saldık. Sonra bana döndü ve kendi zevk sularımla ıslanmış ( lezbiyen sex hikayeleri ) olan dudaklarını dudaklarımla birleştirdi ilk defa öpüşüyordum hem de ancak kızla. Elim göğüslerine gitti. Aynı şekilde onun ancak eli amımda diğeri göğsümdeydi.Derken amımda ki el arka deliğime kaydı yavaşça girip çıkmaya başladı parmağı. Öpüşmeyi kestim çünkü elim ayağım birbirine karşıtı bundan da aşırı zevk almıştım. Bunu anlayınca domalmamı söyledi. Dediğini yaptım eğildim. Belimi kırdım ve o parmağını usulca sokmaya başladı. İkinci parmağı acıtmıştı amma az buçuk sonra o da zevke dönüştü. Fazla inlemeyezdim duyabilirlerdi amma kendimi zor tutuyordum. Ancak yandan amımı kurcalıyor diğer yandan arkamı kurcalıyordu Derken ancak elan boşaldım. Bitmiştim. Toparlanmamız gerektiğini fazla kaldığını baştan buluşacağımızı söyledi. Ancak iki kerede evlerinde buluştuk. Tasındılar sonra. Simdi yaz tatili için buraya geleceklermiş. Sabırsızlıkla onları bekliyorum

Lezbiyenlik anım :)

Merhaba ben 23 yaşındayım. seksi çok sevsemde şuana kadar birlikte olduğum erkeklerin sayısı çok az. kızlığımıda kendimle oynarken bozmuştum hemde 17 yaşımda iken. Ben sarışın yeşil gözlü beyaz tenli balık eti sayılan biriyim. Herkes tarafından çok seksi bulunurum ki bende öyle düşünüyorum. Neyse uzatmadan hikayeme geçeyim. Her zaman aklımda lezbiyen ilişkiye girmek vardı. Bunu çok merak ediyordum. Alabilceğim zevki, karşımdakinin nelerden zevk aldığını bilmek gerçekten çok güzel geliyordu. Ama malesef düşününce bunu yapabilceğim biri gelmiyordu aklıma ama kafaya koymuştum. Benim birde 16 yaşında erkek kardeşim var. Onunla aramızdaki bağ gerçekten çok kuvvetlidir. Birbirimizin neredeyse herşeyini biliriz. 

Neyse birgün kardeşimin arkadaşı gelmişti bize. Onuda ablası getirmişti. kız yaklaşık 20 yaşlarında kumral kahverengi gözlü gerçekten güzel biriydi. Şimdi kapıdan bırakıp git demek olmaz diye içeri davet ettim. Annemler yoktu evde. Kardeşimle arkadaşı hemen onun odasına gittiler. Biz ablasıyla yani şeydayla salonda oturmuş tanışma faslından sonra birbirimizden bahsediyorduk. O gün bayağı geç saate kadar konuştuk. İkimizde birbirimize çok ısınmıştık çok kafa dengiydik birbirimizin. Konuşurken erkek arkadaş muhabbeti açılmıştı. İkimizinde yoktu erkek arkadaşı. Çünkü oda benim gibi kimseyi beğenmeyen tiplerdendi. 



Artık sürekli görüşmeye başlamıştık. Bir anda herşeyimi paylaştığım bir arkadaşım olmuştu. O ana kadar hiç aklıma gelmemişti ama yatağıma yatıp hayaller kurduğumda aklıma şeydayla belki lezbiyen olarak sevişebilceğim geldi. Ne kadar herşeyimizi paylaşsakta ona direkt olarak söyleyemezdim böyle bi isteğimin olduğunu. Ama ne yapıp ne edip söyleyecektim. 

Yapacak birini bulamadım…Bir hafta falan ağzından laf almaya çalışa çalışa sonunda onunda lezbiyen ilişkiye sıcak baktığını anladım. Birgün yine bize gelmişti. Evde bitek ikimiz vardık. Konuşurken sürekli kutu kutu bira içiyoduk. Biraz kafamız iyi olduğunda ona bi kadınla sevişmeyi hiç düşündünmü dedim. O da bazen düşünüyorum gerçekten çok zevkli gibi geliyo ama yapçak birini bulamadım dedi. Sora durdu durdu sen ne düşünüyosun dedi. 

Ben de ben çok istiyorum ama bende senin gibi yapçak birini bulamadım dedim. O anda ikimiz gözgöze geldik ve bana benle yapmaya ne dersin dedi. Zaten benimde istediğim buydu. Ama bunu o gece değil daha sonra yapmak istiyordum. Onada dedim bu haftasonu yapalımmı diye hemen tamam dedi. Ben yine bizimkileri yazlığa sepetliyecektim ve ikimiz yalnız olcaktık. Neyse o gecede öyle bitti. 

Cumartesi günü annemleri yazlığa göndermiştim ve hemen şeydayı aramıştım. Üstümde askılı kırmızı saten minicik geceliğim vardı. O geldiğinde o kadar güzeldiki. Kahverengi mini etek üstüne bej dar askılı bir badi üstüne uzun kahverengi deri mont altınada sivri burun çizme giymişti. Gerçekten çok güzel ve seksiydi. Elinde birkaç torba vardı ne olduğunu sorduğumda süpriz dedi. Oturup konuştuk. Benim yıkanmam gerek dedim benimde diyerek hemen arkamdan geldi. İkimizde soyunup küvete girdik. O oturmuştu bende onun üsütndeydim. Yavaşça öpüşmeye başladık. İlk defa bi kadını öpüyordum çok heyecanlanmıştım. Sonra amımı traş etmem gerektiğini söyledim o yine bende dedi. Gerçektende ikimizinde amı kıllardan görünmüyordu. Hemen çıkıp gerekli şeyleri aldım. Şeyda küvetin yanına oturdu ben bacaklarının arasına çöküp köpüğü sürdüm amına. Yavaş yavaş okşaya okşaya sürüyodum. Sonra amının dudaklarının yanlarında hiç kıl bırakmayacak şekilde traş ettim. 

Porno yıldızlarına benzemiştik…Ama amının üstünde porno yıldızları gibi üçgen şeklinde kılları bıraktım. Benim işim bittikten sonra yıkadım. O da benim amımı traş etti. Sonra küvette biraz daha durduktan sonra çıktık. O siyah saten gecelik bende yine kırmızıyı giymiştim. Aynanın önünde kendimize bi baktıkta resmen porno yıldızlarına benzemiştik. Birbirimizi seksi bulmakta hoşumuza gitmişti açıkçası.

Hayaller gerçek oldu

Melis ev sahibimiz metin beyle uzun süredir sevişiyorum. ev arkadaşım Nurten anlattığım zaman ağzının suyu akıyor ama hiç kısmet olmadı Nurten. Geçen hafta sonuydu metin bey beni aradı Nurten de çıkmak üzereydi,1 saat sonra gelmesini söyledim. Nurten durumu anlayamazlıktan geldi ve çıktı. 1 saat sonra metin bey eve geldi. altımda siyah mini eteğim, üstümde ise siyah bir yelek vardı. metin bey ise ilk kez takım elbisesiyle geliyordu. içeri girdi.s alona geçtik. biraz sohbetten sonra yanıma gelip beni ayağa kaldırdı. arkama geçip sarıldı.sikini popoma sürüyor, iki eliyle yeleğimin düğmelerini çözüp sutyenimin üstünden göğüslerimi okşuyor, boynumu öpüp kokluyordu. bense zevkten kıvranıyor, ellerimle amımı okşuyor,dönüp metin beyin dudağına yapışıyordum. elleriyle göğüslerimi sıkıyor, arkadan kalçamı zorluyordu. elimi bu kez
sikine götürdüm. oldukça sertleşmişti.iki elimle mini eteğimi yukarı kaldırdım. bu kez o sert sik iç çamaşırımı zorluyordu.bir eliyle göğsümü okşuyor,bir eliyle kadınlığıma dokunuyor,boynumu öpüyor,sertliğini de arkamdan hissettiriyordu. Mini eteğimi ve yeleğimi çıkardım. metin beyin önüne eğilip fermuarını açtım. iç çamaşırından yarrağını çıkardım. fermuardan çıkan siki elimle kavrayıp öpmeye başladım. tamamını ağzıma sığdırmaya çalışıyordum.çok güzel bir tadı vardı.sonra hızla soyunmaya başladı.kısa sürede çırılçıplaktı.Yatak odama geçtik. beni yatağa sırtüstü yatırıp amımı yalamaya başladı.diliyle beni çıldırtıyordu. sutyenimi de çıkardım. şimdi ben de çırılçıplaktım. bacaklarımı araladı ve o iri sikini kadınlığıma yerleştirdi.bacaklarımı omzuna alarak beni ikiye katladı. soluğum kesilmişti.ritmik hareketlerle içime giriyordu. benim çığlıklarım ortalığı inletiyordu. metin beyden hiç ses çıkmıyor beni bağırtıyordu. bacaklarımı sırtında kenetlemiş, onu içime hapsetmiştim. organının her noktasını içimde hissediyordum. daha sonra içimden çıktı ve beni köprü pozisyonuna getirip arkama geçti. sikini arkama yerleştirdi ve yavaşça girmeye başladı. iki eliyle de belimden kavramıştı. benim canım yanıyor ve bağırıyordum.o ise ağzımı kapatmaya çalışıyor ve hoyratça içimi zorluyordu. tamamen içime girdikten sonra ileri geri gitmeye başladı.acı yerini zevke bırakmıştı. ben kalçalarımı oynatıyordum.o ise sikini bir götüme bir amıma sokuyordu . Bu beni çıldırtıyordu. çığlıklarımız yükselirken metin bey içime boşaldı. Ben henüz boşalmamıştım.organı inince içimden çıktı.ben hiç durmadan yarrağını yalamaya ve emmeye başladım.Kısa sürede organı tekrar büyümüştü. bu kez onu sırtüstü yatırdım ve kadınlığımla üstüne oturdum.üzerinde zıpladıkça zevkten ölüyordum. o ise elleriyle kalçamdan tutuyor, sıkıyordu. bu sırada kapının ağzında Nurten`i görünce şok oldum. numaramı anlamış ve muradına ermek için gelmişti. Nurten de soyunmuş ve amıyla oynuyordu.hiç sesini çıkarmadan metin beyi öpmeye başladı.soyunup amıyla metin beyin ağzına oturdu. bu onu çıldırtıyordu.sonra ben boşalınca yerimi Nurten verdim. Nurten o devasa siki önce öpmeye başladı. Nurten ben de eşlik ediyordum. ikimiz de metin beyin organını yalıyorduk. arada Nurtenle dillerimiz kenetleniyordu. sonra Nurten sikin üstüne oturdu.çılgına dönmüştü.at gibi zıplıyordu.sonunda ikisi de inleye inleye boşaldı. metin bey giyinip gittikten sonra Nurtenle sevişmeye devam ettik.

Lezbiyen Ayten


Merhaba Ben Ayten 29 Yasında Çok Güzel Bir Bayanım. Bir gün Çok yakın bir arkadaşımın evinde oturuyorduk. Birbirimize erkek arkadaşlarımızı, Ve yaşadıklarımızı anlatıyorduk. O bana erkek arkadaşının neler yaptığını anlatıyordu. Bende ona. İkimizde uzun zamandır biriyle çıkmıyorduk.Bu tür bir muhabbette de hemen canımın nasıl çektiğini ona anlatmaya başladım.
Daha sonrada tedirgin bir şekilde lezbiyen ilişkiler hakkında muhabbet açtım. Bir süre bu konudan konuştuktan sonra lafı bir kere denemeye getirdim. Arkadaşımda hemen olur diye atladı.Konuştuklarımızdan oda etkilenmişti. Çok acemi bi şekilde nasıl ve ne yapacağımızı konuştuk. İkimizde pek bir şey bilmiyorduk. Erkek arkadaşlarımızla çok sevişmiştik ama kız kıza hiç yapmamıştık Yavaşça Yanına gidip ilk adımı attım ve dudaklarından öpmeye başladım. Oda bana karşılık veriyor ellerini vücudumda gezdiriyordu. Üstümde dar bir kot pantolon vardı. Onun üstünde ise eşofman. Yine ilk adımı ben atıp üstündekileri çıkarmaya başladım. Daha önce bi kere onu giyinirken iç çamaşırlarıyla görmüştüm ama ilk defa çırılçıplak görecektim.Çok düzgün bir fiziği vardı. Onu kanepeye doğru yatırdım ve göğüslerini emmeye başladım. Ben neden zevk alıyorsam aynı şekilde ona da davranıyorum.Daha sonra birazda o aktif hale geçmek istediğini söyledi ve bu sefer ben halıya doğru uzandım ve kotumu çıkardım. Oda külotumu çıkardı ve cinsel organımı yalamaya başladı. Çok zevk alıyordum.Sanki bir erkekten daha iyi yapıyordu işini Sonra beni çırılçıplak soydu.İkimizin de üstünde hiç bir şey yoktu. ve uzun bir süre birbirimize mastürbasyon yapıp boşaldık.Çok güzel bir duyguydu.O günden sonra bir anlaşma yaptık. Ne zaman canımız isterse bunu tekrarlayabilecektik.Bu tür maceralar yaşayan arkadaşlarla seviyeli bir şekilde yazışmak

Ben dilara ve bir lezbiyenim

slm sex hikayeleri takipcileri ismim dilara 25 yaşındayım ço0k sexsi bir kızım size geçenlerde başımdan geçen olayı anlatayım.ben hayatımda erkeklerle hiç ilişkim olmadı.komşum dul emine ablamı gördükten sonra hep kadınlarla ilgilenmeye başladım emine ablam çok sexsi 29 yaşında 5 senedir dul birisi birgün onu eve çay içmeye davet ettim oda geleyim dedi ben hemen banyoya girdim

ve duş alıyomuş gibi suyu açtım ama ben maslında masturbasyon yapıyodum eminenin geldini fsrkettim ve çok hoş sesler çıkarmaya başladım tıpkı biriyle beraber oluyomuş gibiydim ve emine beni kapıdan izliyodu ve göğüslerini okşuyodu bende onu görmemiş gibi davranarak devam ettim sonra emine kendinden geçmiş bir halde ıhhhhh ahhhhh diye sesler çıkarıyodu hemen
kapının üstündeki 18 lik takma yarağı belime doladım ve eminenin azına doğru dayadım birden çok korktu ve sonra güldü hemen ağzını aldı ve amını parmaklıyodu bende bir elimle götümü hafif hafiff darbeler yapıyodum ve ahhhh ohhhh diye sesler çıkarıtyodum emine tam azmış am suları akıyodu ve ben hemen bir çırpıda amına geçirdim ve hızlı ıhızlı girip çıkıyodum obanayavaş ol diyodu ama artık acı zevke dönmüştü ve daha hızlı yapıyodum çünkü boşaldıktan sonra aynı protezle götümü siktittirecektim emineye emine gitgelden sonra titreyerek boşaldı ve ben hemen dudaklarına yapıştım ve yarra çıkardım b acaklarımı açtım amımı yalamasını söyledim amımdan akan zevk suları götüme sürüyordum ve göt delimi yalasın diye domaldım oda işni biliyodu hemen ryarrağı beline taktıve götimü parmakladı ona kremi verdim sadece yarrağı kremledi ve bir çırpıda içime soktu sanki götüm m yırtıldı sandım benden sanki öç alıyodu ve hızlızhızlı gitgele başladı ben acıdan çığlıklar atıyodum ve saçlarımdan asılıyo ve içime bastırıyodu 30 dk git gel yaptı acım zevke dönüştü ve ben titreyerek boşalmaya başladım ve emine kulak içimi dilini sokmaya başladı ve beni yalıyodu o gün akşama kadar defalarca birbirimizi boşalttık ve şimdi her arayışımda bana çay içmeye geliyo ve deişiklikler yapıyoruz..